onsdag.

varför går denna veckan så segt? är det bara för att man ska vara ledig ett tag nu som det går så segt? haha. men trots allt så är snart denna veckan över, och då väntar några dagars ledighet. lör-ons, trots allt rätt skönt. det kan behövas. har inte planerat något större, mer eller mindre; träffa sofi, träffa mina, fira jul, äta gott, umgås med vänner och bara ha massa julmys. har längtat!

just nu sitter jag på jobb, 11:00-17:00, trots allt rätt skön tid då jag fick en liten sovmorgon. efter jobb blir det att stanna för vi ska ha möte, ska max stanna 45 min sen ska jag vidare till gymmet för att träna med nadia, och sen vid 19:00 ska jag ha spinning fram till 20:00. efter det ska jag hem, och slänga mig i ett varmt bad och sen rakt ner i sängen. börjar 10:00 imorgon så blir iallafall en liten sovmorgon om inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0