hunky dory, i love you.

hey min mysisar. saknat mig? bra. ni vet att mandi är en blogg-periodare, och nu känns det som en bra period att blogga lite, tycker ni inte det? det har inte hänt allt för mycket på senaste tiden. har varit lite i malmö. lite på bio, julshoppat både här och där, umgåtts med vänner, jobbat och tränat. ni vet, det gamla vanligt ni vet.

igår var jag på väla tillsammans med annica, vi skulle köpa julklappar, dock har jag redan köpt alla mina, men annica skulle köpa några, det gick dock sådär (; vi snackade mest och käkade. köpte en julklapp till mig själv, jag tror att ni fattat att jag gillar hunky dory's kläder, och igår när jag var inne på cirkus så bara låg den där och väntade på mig, inte kunde jag bara går därifrån utan att ta den med mig hem, eller hur?

vet ni vad som händer imorgon, det är lördag och denna tjejen fyller år, 23 år! ska fira detta med god mat och lite folk.  vilket duger alldeles utmärkt för mig då jag jobbar 14:00-23:00 idag, och kommer nog vara rätt sleten imorgon. mysigt att bara vara liksom.

 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sa ju att den skulle sitta bättre på dig :)

2012-12-14 @ 15:31:36
Postat av: Annika

Nja gick ju så där med det, men snygg tjej hittade snygg tröja. Toppen ändå!

2012-12-14 @ 16:45:33
Postat av: månz

riktigt fin tröja :) dem byxorna och de bältet e sjukt snyggt ihop :D

2012-12-15 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0