haket.

låt denna dagen vara över, omedel-bamse-bums! så jag får komma hem till min beddy-beddy igen. hoho! idag är det 08:00-16:45 som gäller på jobb, sen ska jag vik. på spinningen 18:00-18:45. efter det blir det inte mycket mer än bussen raka vägen hem.

igår var jag, dennis och jenny ute och åt. vi skulle egentligen gått till oasen, men tråkigt nog var där stängt. sen tänkte vi cardinal och samma sak hände där - stängt! så det slutade med att dennis bokade bord på haket till oss, och det blev alldeles utmärkt. vi åt gott och snackade massa skit fram tills 21:30, då vi dessvärre mer eller mindre var tvugna att dra hem då vi alla skulle upp tidigt idag. men jag tackar för en mysig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0