weekend.

nu har jag inte tränat på några dagar, & jag har ångest x100! tradit löjligt, eller rent ut sagt bra? välj själv. ikväll ska jag ta plats på gymmet, det vill jag lovar! har min spinning 18:00-18:55. innan dess ska jag sola i 26 min, och köra cardio i cirkus 20-30 min. mest för att jag kan!

just nu sitter jag på jobb och är dö-trött, kom ju hem rätt sent från göteborg igår, men ändå inte. ni fattar va? ja, men vad bra då. ska sitta här fram till 15:30, så ändå rätt go tid om jag själv får säga det. efter det så vet ni vad jag ska göra, skrev det upstairs, key?

helgen kommer bli mer än lysande. ska ha en helhelg tillsammans med jessie! den största anledningen till det är för att hon drar till australien om cirkus 4 veckor, och bli borta över ett halvår. ): tradit, men sant. fast jag vet att hon kommer levererar där borta som en kung! så vi ska mer eller mindre ha en riktig myshelg, käka ute, grilla, lite film och bara må. hoppas på duktigt fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0