rubrik.

hey. dötråkig är jag med att skriva här, ellerhur? men så är det tyvärris.. har inte jätte mycket tid över, men jag ska försöka att bättra mig. det har hänt lite sen senast: jag har legat hemma dösjuk, halsfluss och 40 graders feber, inte kunnat prata eller äta. sofi har bott hos mig, fre-mån, bästa på länge! körde en dörolig utgång tillsammans med jessie. spenderar min lediga tid på gymmet numera istället för powerwalks ute. det är snart dags att åka till kreta, strax därefter blir det dax att åka till magaluf. i can't wait!

just nu sitter jag på jobb, himla kort dag idag, 0800 - 1300. faktiskt himla skönt! ska spendera några timmar på gymmet, sola, träna och bara sisådär. sköne-dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0