hälsa till satan, vi hörs!


du är totalt väck. du förstår nog inte ens det själv? jag har fan då aldrig varit med om något sjukare.. du har betet dig såhär förut, vem har förlåtit dig? jo, sjukt nog jag. jag borde låta hela världens veta. jag borde verkligen det! och såna här inlägg är i n t e min stil. men nu har det runnit över kanten. detta har nog pågått i snart fyra år.. fyra, långa år. när ska du ge upp? när har du fått nog egentligen? gå för fan vidare med ditt liv, please! det du gör vinner du absolut inget på! du förstör allt som kommer i din väg. ger dig på mina vänner i sms (?!) helt rubbat.. att jag ens har kunnat bry mig om dig förstår jag inte. att jag ens stanna hos dig är ännu sjukare! jag trodde aldrig jag skulle behöva säga att jag ångrar något i mitt liv.. men den dagen är här: jag ångrar dig och allt som hade med oss att göra. det var ett bortkastat år.. sorligt men sant. det är slut på detta nu, helt slut. du kommer aldrig höra av mig igen. och låt mig aldrig behöva höra av dig igen, okej? om den dagen kommer då du förändras och växer upp - grattis då! tills vidare, ha det förjävla bra va! det finns inga ursäkter för vad du gjort! för allt är helt sjukt. jag kan inte beskriva riktigt med ord hur mycket ilska jag känner. hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0