onsdag.

hellu you. nyss tagit en paus från att hjälpa mamma att städa huset. dom åker på semester imorgon, så hon ville inte lämna huset som ett bomb-nedslag, så vi städar för fullt. yey! hur skoj låter det då? mm.. om uret inte blir too much så ska jag hälsa på josse som nyligen har *piiiiiiiiip*, ser hur det blev och hur hon mår. hinner jag inte 2nite, så kommer jag en annan dag snart josse! ♥ imorgon hoppas jag at min telefon har kommit, sen mot kvällen blir det att hålla i spinning pass (ja, min utslag har blivit mycket bättre)

helgen har nog en hel del att bjuda på ser det ut som. på fredag blir det att träffa maria, antingen stan och fika, eller middag i stan senare mot kväll. vi får se (: lördag lutar det mot utgång med fia, samt boka london resa (?!) och söndag blir som en vanlig söndag. hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0