fuckin' fuck.

imorse när jag vaknade så hade jag utslag i ansiktet. röda, små, kliande utslag. varför tänker jag då, varför?! smittar dom? går dom bort utav sig själv? hello, vem vet? inte jag iallafall. så för att vara på säkra sidan så gav jag bort mitt spinningpass idag. hade varit förfärligt att komma dit, köra på och sen veta att en/fler kunder blivit smittade. nej, jag tackar! så idag ska jag bara vara hemma, försöka att i n t e klia, svårt i tell yah' men jag klarar det nog . .

jag känner mig lite såhär nu:


Kommentarer
Postat av: Annelie

men alltså... vattkoppor? svinkoppor? Finn-attack? mysko. XXXXXX

2011-09-19 @ 14:39:35
URL: http://blomquista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0