sick and tierd of you.

jag är trött, så himla, jävla trött.

- trött på att  behöva  se ditt nummer dyka upp på min mobil
- trött på att du  ber  om ursäkt för dina  misstag,  och sedan
gör du om dom lika fort.
- jag är trött  på att  du tror att du är gud.  att  du  tror att du
är störst, bäst och vackrast.
- jag är trött på att du  tror  dig veta allt om mig och  mitt liv.
- jag är trött på att du alltid vänder  allt  mot  mig, fast det är
du som är skurken i det hela.
- jag  är  trött  på  att  du  klankar  ner  på  min ex. och mina
vänner! både mina ex och mina vänner var/är 100ggr  bättre
än dig!
- jag är trött på att du klankar ner på mig!
- jag är trött på att du skriver  sms där innehållet  är ett inne-
håll som ingen borde bli utsatt av.
- jag är  trött  på att  du  tycker  att man  är sjuk i skallen om
man inte tänker och tycker som du.
- jag  är  trött  på  att  du  tar upp  dig  själv till skyarna. kom
ner på jorden, please!
- jag är trött på mig  själv  för all tid  jag lagt ner på dig i mitt
liv.
- jag är trött på mig  själv  för att jag försöker tro att även du
kan bättra dig och lära dig av dina misstag.
- jag är trött på att  du spelar någon roll, och jag ska erkänna
en sak: du förtjänar en nomenering för rollen du spelar!
- jag är trött på att  du  är "snällast i världen"  när du är långt
ifrån det!
- jag är trött på att vara trött på detta!
- jag är trött på att  jag känner  att  jag  måste  svara  när du
skickar..
- jag är trött på att du tror att du är en så himla bra människa!
- men framför allt är jag trött på att du aldrig tröttnar.

efter allt du gjort så har du fått mig att hata dig. och  nu vet
du om det!

well, congratu-fakking-lations, you  did  it!  how  'bout a
round of applause? mayby som standin' ovation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0