time to get fit.

yes. jag har bestämt mig till hundra%, på måndag ska jag börja på protein/dukandiet. jag är diet-kåt alltså! har nog prövat det mesta, mer bara för att se hur dom alla olika dieterna är. men jag har aldrig fastnat för en endaste.. dock gillade jag gi-dieten ganska mycket! igår när jag berättade för både mamma, och n, så var kommentaren "ja, du som äääälskar kött (?)" sanningen är att jag avskyr fisk, och är inte så jätte glad för kött. haha "dum i huvudet?" tänker ni.. men det är såhär, för kroppen/formens skull så kan jag nästan äta vad som. och jag vet mycket väl hur nyttigt fisk är, och hur proteinrikt både fisk och kött är. so det blir no probs

vill ni läsa om dieten så har jag gjort ett inlägg om det här nedanför. så finns det massor av fakta om dieten på internet, ofc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0