solly'


solly bolly my friends
' men mitt internet har inte funkat.. men nuså! har i och för sig inte hänt något speciellt, jobbade hel-dag i tisdags i blomsterbutiken. igår la jag hemma med extremt träningsvärk, och idag står det spinning på schemat. ses vi? i helgen vill jag ut och gå en massa både fre, lör och sön. och som det ser ut nu så ska det bli super fint väder! så då blir det utan tvekan powerwalka hela helgen. helgen innan lönen, så har mer eller mindre inte råd till något annat. high five, yeah!

förresten, kommer inte skriva mycket mer om proteindieten.. jag blev rejält dålig av fas 1. så nu kör jag på fas 2. och äter något gott om lördagar! och det funkar perfekt. man går inte ner lika fort, men man mår iallafall bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0