monday.


proteindag nr. 1
har gått hur bra som helst. jag känner mig mätt och belåten och känner ingen hunger. skönt! har ätit kycklign och ägg, och druckit ramlösa all day long. jag tror på denna diet och tror att det kommer gå super bra!

just nu har jag ätit, duschat och landat i sängen. efter mina spinning pass så ska man vara precis såhär utmattad som jag är 2nite. (; imorgon hoppas jag på okey väder, för jag har planerat att gå milen. och då får det i n t e regna. för då blir det inte milen. ): men tja, jag har ju en motionscykel på mitt rum så den ju vara ett alternativ 2 om inget annat. snart ska jag sätta på en rulle och somna till den. high five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0