mår svin.



proteindag nr. 6
idag har jag mått uruselt om sanningen ska fram. har fått hoppa över denna proteindag pga av det! har känt mig skakis, trött, slapp i benen, min mage har varit kaos! så var tvungen att äta en riktig måltid med potatis, och grönsaker idag. för att få energi! ni ska veta att kroppen mår inte kanon utav att bara gå på protein. den vill ha protein, kolhydrater, och fett i måttligt mängd istället! MEN, jag tänker inte ge mig med fas 1 riktigt än. ska ge fas 1 cirkus 10 dagar till. sen får jag tillsätta grönsaker i fas 2 och då kommer jag må mycket bättre! 15 dagar med fas 1. och cirkus 1 månad med fas 2. 

skulle egentligen på inflyttingsfest hos johan idag. men jag är ur funktion, känner mig illamående, ögonen känns tyngre än någonsin och dylikt. kul fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0