kladdkaka.


vet ni vad jag har gjort hela morgonen? asså jag skäms, för det är inte likt mig. jag har städat och.. bakat?! haha. vafan är det liksom? hej, jag leker vuxen! vi har kommit överrens om att när vi gottar oss (en ggn i veckan) så ska vi baka, och göra allt från grunden, på så sätt slipper vi alla E-ämnen, tillsattser, aromer osv! samt att vi baka i måttlig mängd. yeah! 

är sinnes fattig just nu innan lönen och allt, så i helgen händer absolut inget! hoppas som sagt på fint väder så vi kan ut och gå en massa. vi bytte gotte dag och kör på idag istället för imorgon. så blir tacomys, och kladdkaka till efterrätt. super gott! samt något bra skräckis och så. allt suger utan pengar måste jag säga! men nästa helg blir det andra bullar, då har lönen kommit, och då blir det halloween fest i lund, kalas hos farmor och så. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0