i'm so sorry.


jag vet att jag är fedt seg på att blogga just nu. men finner typ ingen.. inspiration, if you know what i mean? har iallafall varit på stan med mamma idag. köpte mina halloween kläder. blev "sexig" rödluvan, röda knä-strumpor, rött läppstift, och rött nagelack, och sen mitt röda hår. perfekt va? ska på halloween fest på fredag, så ska ta bilder då så ni får se hur det allt blev ihopa! (: tackar mamma, fick kläderna utav henne, samt så fick jag ett opi nagelack utav henne. världens bästa mamma. såklart! efter det så lunchade vi på ebba's café, super mysigt. efter det så blev det maxi, och nu har vi kommit hem. ligger i sängen och känner för att vila, sån riktigt gammal kärring som sover "middag" haha. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0