candy shop.


har haft en duktig såfte-helg med tacos, godis, kakor, chips, pannkakor m. glass&sylt! haha. psykfall som ätit som en häst. i fredags var jag hos nicke med johan och krille, kollade film, snacks och snackade. kom i säng runt 0300. hur trevligt som helst var det! i lördags vaknade vi runt 1230. sinnessjukt segt, men inte direkt konstigt med tanke på hur sent vi gick och la oss. duschade, fixade mig och sen kom fia och hämtade mig runt 1615, vidare till väla där fia fixade det hon skulle fixa, gick och glodde och bara snackade om allt och inget. runt 1745 körde fia hem och nicke hämtade upp mig. vidare till coop, handlade, och sen hem och käkade, film och gotte. och sen idag är en seg söndag. vaknade runt 1100, la kvar ett tag, såftade och sen nu sitter jag här i min säng. är fortfarande sjukt seg efter en helg fullt med socker, fett, aromer, E-ämnen och skit. haha! vi "firade" vår sista helg med skit. hoho! imorgon börjar både jag och nicke med protein/dukan dieten. taggad! vi har laddat med kyckling, och lite olika sorters fisk, ägg och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0