the end is only the beginning..


go' kväll fifan. vad gör ni? själv har jag nyss hoppat ut ur duschen, ätit stenhårda pannkakor och "bingo-lotto-20år"-kola. high five, or low five? har haft pass, efter det slank jag in och körde power tillsammans med marie, nybörjare som man är så fick maria mer eller mindre visa allt och berätta allt. bebis-mandi? haha. men det var kul, och jag insåg verkligen hur svag jag är. spinning instruktör, och svag.. fin kombination va? tur att jag vet hur man vifta på rompan på en spinningcykel då va? (; maria till mig "hör av dig imorgon och berätta hur du mår. hihi" oh, jag kommer nog må, sen hur är en annan femma! (; kommer ha träningsvärk i hela kroppen, inkl öronen! nej, but yah' get it? good. nu ska jag snart bädda ner mig och glo på en go västern film, ni bah' O_o.. eller inte. skojade ju, hihih. ska se "what dreams may come"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0