pinsamt.

jisses vad dåligt jag mådde igår. när jag vaknade på morgonen så var jag fortfarande full, hur illa är inte det?! har aldrig haft en värre baksmälla. det är inte värt det dagen efter altså. med måtta eller inget alls.. men vet inte alls vad som gick snett alltså. det lär dröja innan jag går på det igen, om jag ens går på det igen? mådde skit hela gårdagen, usch! fick iallafall mc mat, det gjorde min söndag ska jag tala om.

idag gick jag upp runt 0900, och hoppade rakt in i duschen. mitt hår alltså, katastrof! hoppas det går att kamma ut. fick döda det med 100 liter balsam, typ. ångest! det var som en endaste stor boll-fan! look down ↓ pinsamt när det går så illa alltså, pinsamt! sitter iallafall i sängen nu, hoppas att jag duschade av det mesta av min ångest.. ikväll blir det spinning. det ska bli skönt, skönare än vanligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0