just nu.

go' morgon världen. är ni vakna? själv har jag varit vaken sen 0650. satt klockan på 0630 men gick sådär med att komma upp då. men hann iallafall käka, klä mig och slänga på lite smink. så man ser ut som en människa! sitter just nu på jobb.. börjar om sex min. lång dag idag, 0800 - 1700. men.. i can do it, right? efter en lång dag på jobb funkar det bäst med fredagsmys ikväll, inte sant? blir pasta/kycklingsallad som jag gjorde igår, som hade räckt till ett sällskap på 10 pers! gjorde to much, så därför åt vi det igår, jag åt det till frukost, jag har det med mig på jobb idag. n skall äta det, och jag ska äta det ikväll. och där lär ändå bli över! haha. (: så sallad, choklad och frukt med en film ikväll. låter bara för bra! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0