i get to kiss you just cuz' i can.


ohh, har varit super dålig på att blogga, i know! men har verkligen inte haft tid alltså. kommer var ont om tid framöver också, men ska försöka att blogga lite varje dag iallafall. tänkte berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna: stan, lunch med mami&bror. varit på h1 och pratat, varit på utbildning två dagar där och imorgon är min första arbetsdag där! med andra ord - jag har fått jobb. happy! jobbat på actic (spinningen ofc!) och sen bara vanliga vardags sysslor ni vet..

ahh, ska dela med mig utav min synd också, igår när vi kom hem så var vi så äckligt hungri så vi köpte kebab och pizza, julmust, och kladdkaka. allt gick ner ska jag tala om! haha. som det kan gå ibland va? haha! anyway, imorgon är det som sagt min första jobbdag på h1, jobbar 0800 - 1600. efter det blir det åka hem, film och bara ha "fredags-myyys" och sen på lördag blir det ulla-jävla-red. ska endå bli kul asså, haha. ska handla en massa har jag bestämt mig för (: efter det så kommer vi nog vara helt döda, så då blir det nog bara att dö i soffan med film och gotte. high five! så det blir en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0