where is my key?

hellu readers. underbart väder eller vad? tycker att vi haft tur med vädret ett riktigt bra tag nu. hoppas på att sommaren blir minst lika fin! (: idag är jag inte ute och solar, som alla andra. det suger! ska lägga mig i solariumet i 30min innan spinningen. det får duga för idag! varför ligger jag inte ute och solar då? jo, för jag har ingen nyckel, den ligger hemma hos mami. smart va? inte direkt . . anyway, nyss kollat big brother, och ja, vad ska man säga? programmet suger nu. det är dunder tråkigt! men, vem visste inte det? alla roliga har åkt ut ju. jajajajaja! ikväll ska jag som sagt sola, sen blir det att hålla i mitt vanliga måndags pass/spinning. längtar extra mycket idag! är så sugen på träningen nu när jag ska på fyra resor i sommar. ;) hihi. efter det så blir det bussen hem, inpackning, ansiktsmask och sånt. känner att det behövs nu. sen imorgon blir det jobb x2. först blomsterbutiken, sen spinning på kvällen. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0