torsdag.

nyss landat i sängen efter jobb/spinning. bara mår just nu. är skönt trött så att säga. hoho! igår var det mys tillsammans med mina. vi gick i stan, hittade varsen bikini, sen gick vi och käkade gott, snackade och planerade. efter maten gick vi och köpte lite gotte, och sen vidare till sf där vi skulle kolla bio - baksmällan del två. (den var skit bra!) kvällen avsolutade jag hemma hos nicke som så snällt hämtade mig i stan 2140. ♥ kollade film, och sen slocknade vi båda två. myys!

idag har jag bara mått, duschat, ansiktmask, brun utan sol och sen jobbat. yiha! skulle egentligen träffat emma idag, men så blev det inte pga jobb. får blir en annan dag. och nu ligger jag som sagt bara i sängen, väntar på bb, och sen blir det att sova. ska jobba hela dagen imorgon, så behöver lite sömn iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0