the sun is shining.

så fint väder det är idag, om man jämför med igår! sitter just nu här, och kollar simpsons, och tycker synd om mig själv som har min röda vecka. fokk! :| ska snart duscha av kroppen, göra ansiktsmask, och sen smörja in mig med fake-sol. *FniiZzZzz* runt 1600 kommer nicke hem, och ska köra mig hem. sen blir det bussen till gymmet för att först sola 30 goa, och sen hålla i spinning i 55 min. ska bli super härligt! känns som det var evigheter sen, även fast det inte var det.

i veckan blir det jobb, på båda jobben. sen blir det bio tillsammans med mina, antagligen dra iväg tillsammans med fia och fixa tält inför siesta. och sen blir det jobb hela helgen samt kalas för min kusins barn, hilda. så med andra ord så kommer denna veckan/helgen bara flyga iväg känns det som. men jag har inget emot det! vill bara att det ska bli tors nästa vecka, för då bär det av till siesta, yiha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0