söndag.

nyss tränat, badat, tvättat mina träningskläder, katterna är ute och jag känner mig mer eller mindre nöjd. hoho! skulle egentligen rensat bland mina kläder idag, men snacka om att jag verkligen inte har någon lust till det. det får bli i veckan någon gång istället! senare kommer nicke hit, och om det inte blir regn så ska vi ner till stranden. måste ha sand och lite snäckor till blomsterbutiken. men blir det regn så går det tyvärr inte! både jag och nicke skall jobba imorgon så blir bara chilla och film ikväll. 

i veckan blir det jobb, både blomsterb. och spinningen! samt att till helgen blir det festligheter i lund. hur trevligt som helst! det är lite inför siesta festivalen. det är cirkus två veckor kvar bara. snacka om att tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0