reputation ..

hello, har ni saknat mig? hoho. som vanligt så har jag varit lite seg på att blogga. ibland går det upp, och ibland går det ner! men men . . har haft fullt upp i veckan. jobbat mån, tis och ons. heldagar! först blomsterbutiken, och sen spinningen. så har varit ganska trött om kvällarna! idag är jag iallafall ledig - skönt. och imorgon är det lund som gäller! käka, förfesta och sen antagligen dra ut. ska bli super trevligt! stannar där tills lördag och sen blir det nog nicke lör, &sön. min vecka har gått sinnessjukt fort, helt galet. men så är det när man har mycket på schemat. mm!

måste berätta en sak för er, som har gjort mig jätte glad. i förrgår var jag inne på facebook, och då skriver en tjej till mig (som varit spinning instruktör på actic innan, men har gått över till ett annat gym och är intruktör där nu) att hon har hört ett litet rykte om mig på sitt gym, såklart blev jag rädd, rykte brukar vara negativa . .

hon: jag har hört ett rykte om dig ..
jag: ojdå, vadå?
hon: .. att du är en grym spinning instruktör!
hon: att du har bra musik, bra pass, och den
finaste komplimangen som man kan få - att
du är dig själv!
jag: gud vad kul att höra. så glad jag blir! får
man fråga från vem?
hon: från kunder, och inside från gymmet!

snacka om att jag blev glad alltså. riktigt roligt att dom "snackar" gott om mig på ett annat gym, och att kunderna gillar mig! sånt här gör verkligen ens dag, eller ens vecka, eller månad . . haha! nej, men ni förstår? jag blev dunder glad. sånt här gör iallafall mig så himla glad. kan nog inte med ord beskriva hur glad jag blev, och är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0