onsdag.

hey you. har ni det bra? själv kan jag inte klaga. nyss ätit lite lunch (inlägget nedan) och kollat på big brother! ska snart hoppa in i duschen, klä mig, och fixa mig och sånt you know! runt 1600 kommer nicke hem, då ska han käka fort, sen köra mig så jag är i stan 1700! stressigt värre. men snäll som jag är för att han kör mig så ska jag ha mat klar till honom tills hans kommer hem. hihi! 1700 ska jag möta mina i stan, gå en timme i stan, sen käka något och sen blir det bio. baksmällan del två. ska bli hur trevligt som helst! (: efter bion är klockan sent, så får se om jag åker raka vägen hem till mami. eller om nicke är sugen på att ha mig här inatt igen. återstår att se. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0