helgen.

hur har helgen varit? min har varit hur bra som helst faktiskt. och vädret har varit hur bra som helst också. så vore synd att klaga. (:

fredags : vaknade upp hos nicke, alone! kollade bb, duschade, gjorde ve mig osv! runt 1600 kom nicke hem, käkade lite mat som jag hade gjort till honom. hihi. runt 1715 så körde vi till lund, där jag mötte upp fia vid ica och nicke åkte hem. vi skulle festa på olika håll, men men! fia och jag gick in på ica och handlade, sen vidare till deras lägenhet, där vi träffade vicky och nina. lagade mat och käkade, och bara snackade. myys! kvällen blev - lite mer folk, förfest, snack, planering, och så bara mådde vi. perfekt fredagskväll/natt. (:










lördags : vaknade vi upp i lund runt 1100, käkade och så. runt 1200 kom nicke och hämtade mig, vidare hem till mig och sen vidare till landskrona där vi träffade nicke kompisar johan och johan. hoho! dom fiskade och dom hade inte turen med sig. *fniiZzz* efter det så drog vi till väla. skulle hitta snygga jeans short till nicke, och jag köpte en blå maxiklänning. älskar den! efter det så åkte vi till oasen där vi hade bokat bord till 1800. skit gott som vanligt, och super mysigt var det. efter det så åkte vi till maxi, köpte frukt och choklad. vidare hem till nicke, kollade film och gjorde god efterrätt som besto utav färsk frukt, choklad och kokos. mums! sen somnade vi gott i sängen till en film.








idag : vaknade upp runt 1100. kollade tv och var allmänt sega! runt 1230 körde nicke mig hem, och nu har jag precis duschat och nu sitter jag här. (: just nu är nicke hos sina föräldrar, så vi får se om det blir sovis inatt igen. annars blir det bara hemmakväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0