en dags njutning.

man kan nog inte ha det bättre än vad jag har det ikväll. pappa är här på besök, så nyss har vi njutit utav god middag, och nu njuter vi av hemmabakad brownie. jag om nån är värd en sån här kväll! det måste jag ge mig själv. man måste unna sig något gott då och då. och jag har inte unnat mig själv något gott på väldigt väldigt länge .. så ikväll blev det min kväll. om någon timma ska jag hoppa i bekvämare kläder, äta chips, kolla film och bara mys med mina små älsklingar, figgo och molly. ♥ tyvärr får jag ångest över att jag ätit onyttigt idag, och så ska det inte behöva kännas. men jag kämpar med att intala mig själv att det var längesedan som jag njöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0