update!

jag vet att jag suger på att blogga om helgerna, men det är bara för att man har rövva full om helgerna, ellooor?
fredags: tränade x2. styrka och spinning, väl hemma så blev det ett bad. välbehövt! efter det runt 2100 kom x hit. dö som jag var då jag hade tränat så blev kvällen av till film! dög alldeles utmärkt!
lördags: x och jag steg upp 1130, åt super nyttig och god frukost, och därefter tog vi bilen till pålsjöskog, gick 5 km och var riktigt nöjda efteråt. vilket vi skulle vara. vi gick i rask jäkla takt så! (: efter det så körde vi till maxi, köpte slingor, lite skinka, jucie och så som vi käkade när vi kom hem. (dock inte slingorna) efter maxi, och mat så satt vi igång och gjorde slingor på x. eller vi och vi, snarare jag. thi! blev hur bra som helst! efter det så drog x hem, jag fick snabba mig och gjorde vi mig, sminka, håret, åt och så. sen runt 2115 kom fia hit och hämtade mig, och vidare till emmas kompis sandra som hade förfest. stannade där till 2315 ngn gång kanske (?) åkte till stan - d ö t t! kom på att x var hos en kompis på inflyttningsfest i . . kågeröd, wiho. anyway, så åkte vi dit ändå. roadtrip om inget annat! trots att vi kom sent så hade vi trevligt :) hemma runt 0230 . .
idag: . . och sen upp klockan 0630 idag! fifan. bara 3 goa inatt! skapligt trött. och anledningen till denna tidiga uppgång var bussen som gick 0708 till gymmet, där vasaloppsspinningen väntade! cirkus 4 timmar cyklade vi. hade ni orkat det?! haha. allvarligt så är jag sjuuukt trött nu! mitt i hela skiten också så gick såklart min sko i sönder. men fixade det fort så det var lugnt. just nu sitter jag i sängen och är tot. död! vill egnetligen sova 1h men är rädd att jag kansek inte somnar så bra ikväll då (?) snart, eller sen så kommer x hit. då blir det sängen och film! orkar fan inte röra mig nästan. dock så måste jag till maxi . .
denna vecka hade det blivit träning varje dag, från måndag till söndag, lite too much! men det känns riktigt bra att ha kommit igång så pass mycket. imorgon blir det spinning + styrka . .
jag vet att jag suger på att blogga om helgerna, men det är bara för att man har rövva full om helgerna, ellooor?

fredags: tränade x2. styrka och spinning, väl hemma så blev det ett bad. välbehövt! efter det runt 2100 kom x hit. dö som jag var då jag hade tränat så blev kvällen av till film! dög alldeles utmärkt!

lördags: x och jag steg upp 1130, åt super nyttig och god frukost, och därefter tog vi bilen till pålsjöskog, gick 5 km och var riktigt nöjda efteråt. vilket vi skulle vara. vi gick i rask jäkla takt så! (: efter det så körde vi till maxi, köpte slingor, lite skinka, jucie och så som vi käkade när vi kom hem. (dock inte slingorna) efter maxi, och mat så satt vi igång och gjorde slingor på x. eller vi och vi, snarare jag. thi! blev hur bra som helst! efter det så drog x hem, jag fick snabba mig och gjorde vi mig, sminka, håret, åt och så. sen runt 2115 kom fia hit och hämtade mig, och vidare till emmas kompis sandra som hade förfest. stannade där till 2315 ngn gång kanske (?) åkte till stan - d ö t t! kom på att x var hos en kompis på inflyttningsfest i . . kågeröd, wiho. anyway, så åkte vi dit ändå. roadtrip om inget annat! trots att vi kom sent så hade vi trevligt :) hemma runt 0230 . .

idag: . . och sen upp klockan 0630 idag! fifan. bara 3 goa inatt! skapligt trött. och anledningen till denna tidiga uppgång var bussen som gick 0708 till gymmet, där vasaloppsspinningen väntade! cirkus 4 timmar cyklade vi. hade ni orkat det?! haha. allvarligt så är jag sjuuukt trött nu! mitt i hela skiten också så gick såklart min sko i sönder. men fixade det fort så det var lugnt. just nu sitter jag i sängen och är tot. död! vill egnetligen sova 1h men är rädd att jag kansek inte somnar så bra ikväll då (?) snart, eller sen så kommer x hit. då blir det sängen och film! orkar fan inte röra mig nästan. dock så måste jag till maxi . .

denna vecka hade det blivit träning varje dag, från måndag till söndag, lite too much! men det känns riktigt bra att ha kommit igång så pass mycket. imorgon blir det spinning + styrka . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0