tröttis!

skapligt trött man är ikväll. var ute och gick i 30 min innan idag, på gymmet blev det 30 min gåendes i rask takt på löparbandet, därefter blev det styrka och sen höll jag i 55 min spinning! får man vara trött nu då? mm, jag tror det! kollar just nu på 2 och en halv män, och väntar på big brother. har längtat hela helgen! haha, tyvärr är det dagens sanning! efter det så ska jag sova omedel-bamse-bums, eller? vi får väl se.

imorgon ska jag upp 1000, äta och sen ta bussen till gymmet 1113. ska hålla i kl. 1200 passet imorgon. 45 min spinning blir det. därefter ska jag köra styrka, sedan ta mig till mammas jobb, sen vidare till ättekulla för att hämta ut ett paket som kommit till mig. äntligen! efter det så blir det hem och äta, varva ner och sen blir det bussen till gymmet, igen! ska hålla i mitt vanliga 45 min spinning pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0