träning, och åter träning.

helvete vad trött jag var igår efter vasaloppsspinningen. shit man! jag tror inte ni riktigt förstår hur trött jag var. somnade 1430 och vaknade 1730 och trodde att det var måndag . . puh! gick upp, tog en dusch till och sen om x hit. fick massage och snacka om att jag verkligen behövde det! tack som fan! vi kollade hot shots och sen aomnade vi dirr. konstigt nog är ju nästan lika trött idag igen! . .

vaknade iallafall 1030, sen kom min kusin hit runt 1100, fikade och så. kunde inte sitta kvar vi borde länge dock, kände att jag höll på att somna så gick in i soffan och kollade tv. Zzz . . har nyligen ätit lite kyckling, varit ut med figgo, och nu ligger jag i sängen. ska ta bussen till gymmet 1736. köra styrka 1800 till 1850, och efter det så ska jag hålla i mitt vanliga måndags pass, spinning i 55 min! efter det så ska jag raka vägen hem, äta, duscha och sova!

min tränings vecka ser ut såhär:

måndag - styrka, + 55 min spinning!
tisdag -   löparbandet,   +   45  min
spinning.
onsdag -  styrka,  55  min  spinning
+ ut och gå!
torsdag -  styrka,  45  min spinning
+ 55 min latin jam
fredag - styrka,   + 45  min spinning.
lördag - ut och gå 10km.
söndag - ut och gå 5km!

Kommentarer
Postat av: Maria

Latin jam på torsdag gillas ;)

2011-03-07 @ 18:14:42
URL: http://frankiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0