friday night!

nyss landat i sängen efter styrka, spinning och ett bad. är len som en bebis och luktar sommar! kan väl inte bli bättre, eller? mh. snart landar x hos mig. blir en lugn fredag. behövs! har tränat mån, tis, ons, tors och fre! och imorgon ska jag och x ut och gå i pålsjöskog, sen är det vasalopps-spinning på söndag. börjar 0800, sen håller man på i cirkus 4-5 timmar. snacka om att jag (och alla andra) kommer vara död efter ett spinning pass på 4-5 timmar. sjukt, men ska bli himla skoj. och bra träning! erkänn, jag är riktigt dukig, erkänn! mm (;

trots väldigt tidig uppgång på söndag, 0630, så ska jag ut imorgon! men som jag sa innan, jag ska vara nykter, så det är ju lugnt då. sålänge jag får någon timmes sömn så är det inga problem för mig. förfest hos emmas kompis sandra, sen vidare ut. var vi ska vet jag inte (?) förfest är enda infon jag fått, eller ja, det har snackats om tempel, men vi får se! blir säkert hur kul som helst :)

. . annelie, kommer du ihåg vad vi sa på gymmet idag? inget godis ikväll, och ingen alkohol, sommaren är snart här! jag vet att det är gott, men försök att motstå! jag häller ett öga på dig! ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Annelie

JAG KOMMER HATA DIG NÄR VI ÄR PÅ MOGGE!!!!! :( HAHAHAH men okej... jag ska allt bli riktigt hälsosam jag med ;D

2011-03-04 @ 21:02:25
URL: http://blomquista.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du har blivit jätte duktig Amanda!! :) Blir så glad att du äntligen hittat ett sätt att träna och må bra! :) vet ju hur du har kämpat med att hitta ett bra sätt :)! Riktigt duktig, ser fram emot att så se dig och din förändring :)!

2011-03-04 @ 21:06:47
Postat av: Annelie

förresten... pålsjö skog?! Där jag bor jue :D Hitta nicolaus cervins gatan och så vita huset på tomten med GRÖN häck runt och en hoppande svart hund i trädgården (nr 6) - där är mitt place ;D Nära pålsjp slott, följ joggingslingan bara ;p

Vet inte om jag är hemma då (ska till stallet) men slååå en pling så kan vi sällskapa lite?



2011-03-05 @ 09:43:58
URL: http://blomquista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0