jag är duktig.

jag behöver nog 1 dags paus från träningen. min mamma tycker att jag ser trött och sleden ut. haha! men jag är trött, går inte att förneka. men är det konstigt? tränat mån, tis, ons, tors, fre, lör, sön, mån och idag! idag har jag till och med dubbel pass. hade ett imorse kl 1200. och ska ha ett pass ikväll kl 1830! jag måste säga detta - helvete vad duktig jag är! jag måste ge mig själv det faktiskit. inte ofta man ger sig själv kredd, eller? inte jag iallafall. jag håller en perfekt kost, dricker protein, använder figurformande kräm (även tabletter som kom idag!) tränar dagligen! med andra ord - duktig. har alltid varit en såkalad jojobantare. men nu kan inget hindra mig. inget, eller ingen! är sjukt engagerad i att få drömkroppen och sjukt engagerad i träningen!

sitter just nu i sängen, är stel som en pinne typ! ska ta bussen till gymmet igen om cirkus 2h. sen ska jag hem och lägga mig i ett jävla varmt bad, ligga där i minst 1h och kolla en bra film! imorgon ska jag enbart gå ut och gå i cirkus 1 h. blir inte gymmet imorgon. måste pausa! sen på torsdag ska jag och mina till väla. mysa rundor, och luncha! sen är det spinning och latin jam som gäller mot kvällen. även styrka! nu ska jag bara dö i sängen ett tag, kolla lite tv och sen bege mig mot gymmet igen!

efter träningen: protein pulver! minskar sötsuget tot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0