get to know me.

vad heter du:
amanda, men alla inkl. mig själv kallar mig
för mandi.

vad heter du i mellannamn:
lena.

hur gammal är du:
21, blir 22 goa i dec!

vad jobbar du med:
jobbar som spinning instruktör! men
letar jobb för fulla muggar. tyvärr är det
inte så lätt. men ger inte upp!

gillar du ditt jobb:
ja! älskar att vara spinning instruktör! samt
alla kunder, och hela personalen! samt att
man träffar nya människor hela tiden, har träffat
vissa det klickat med direkt!

hur ser din framtid ut:
hoppas på jobb inom kort! om inte, så blir
det att plugga vidare nästa år. har lite jag
funderar över att plugga till!

hur är du som person:
ärlig, väldigt barnslig, skojar hela tiden
sjuk humor, glad, positiv för det mesta

vad gör du helst på dina helger:
det varierar! gillar att festa med vänner!
filmkvällar är ok då och då!

tycker du om att träffa nya människor:
ja, jag älskar det! med vissa kan det ju
leda till stark vänskap!

vad äter du helst:
jag älskar sallader! spec. ceasar sallad!

är kost viktigt för dig:
hemskt viktigt! jag är en gottegris, men, jag
vet mycket väl att det bara är ren skit. massa
aromer, e-ämnen etc!

vilken årstid tycker du bäst om:
vintern med massa snö. sommaren med
massa sola.

brukar du sjunga i duschen:
who dosen't?

vilken sport tycker du är roligast
att se på tv:
. . ingen spec. direkt!

vilka sporter har du spelat i ditt liv:
massa trams när jag var liten, ni vet. tennis
dans, gymnastik etc. sen ishockey i mina
"äldre dagar" vilket jag älskade men laget
lades ner! ):

tror du på kärlek vid första ögonkastet:
klassiker! erhm, både ja och nej.

vad skulle du göra om du vann en
miljon kronor:
resa en massa, spara till framtida bruk och
leva loppan!

tänker du mycket på ditt utseende:
to much i guess! men vem gör inte det?

vad får dig att slappna av:
träning, mina vänner, fint väder, shoppa, resa
familjen.

hur ska en vän vara enligt dig:
hon/han ska vara sig själv. snäll, positiv
glad, omtänksam, pålitlig, skämtsam . .

är du mörkrädd:
rätt fråga till mig, svar ja! jag är livrädd!

tycker du det är viktigt att ha märkesklädert:
nej, det är inte viktigt. dock är det viktigt att man
klär sig snyggt - enligt mig!

vad skulle du helst vilja vinna i en tävling:
pengar ofc. och massor resor!

när går du upp ur sängen en typisk
helgmorgon:
oftast 1030, kan bli 30min tidigare.

på vem/vad avreagerar du oftast din ilska:
svårt. antagligen på fel personer. brukar vara så
eller? . .

hur länge varade ditt längsta förhållande:
tror det blev 18 månader . .

har du piercing:
öronen.

bråkar du och dina syskon ofta:
nej, förr gjorde vi väl. men inte längre!

vem är den viktigaste personen i ditt liv:
vem? finns många, alla vänner, familjen . .

läser du ofta böcker:
tyvärr, nej. borde göra det, men har aldrig
blivit min grej!

vad föredrar du för sorts filmer:
skräck är min genre! men gillar även komedier
överdrivna komedier!

vad slösar du mest pengar på:
kläder, skönhetes produkter. mer eller
mindre tjejsaker!

vill du gifta dig:
det får framtiden avgöra. just nu, nja . .

vill du ha barn:
visst! när tiden är rätt för det så.

vilka länder har du varit i:
danmark, tyskland, england, spanien . .

vilka ställen har du bott på:
helsingborg, only!

tycker du om djur:
djur är det bäst som finns!

solar du ofta:
det varierar tot. solarium - ngr gånger
i månaden. sommaren - varje dag det är sol!

är du bra på att laga mat:
njae . .

var badar du helst:
badar gärna hemma. men älskar att bada
i havet!

vad dricker du för alkohol:
breezer, cider, ibland öl och ibland drinkar!

gillar du att dansa:
inte min grej, nej . .

är du flygrädd:
nejdå!

vad dricker du helst när du är törstig:
vatten. är vatten-galen!

vilken är din favoritglass:
ben&jerry's . .

vad äter du helst när du ser på film:
godis, utan tvekan!

lever dina föräldrar tillsammans:
nix. dock är dom särbo!

är du en morgon eller kvällsmänniska:
det varierar tot. faktiskt. både och, typ!

vilken hårfärg har du naturellt:
råttfärg, tyvärr! färgar mitt hår rött, dock!

biter du på naglarna:
absolut i n t e!

är du beroende av något:
beroende är att ta i! men vatten. älskar
vatten! och mina djur!

hur ofta motionerar du:
fem gånger i veckan!

känns det som du känner mig nu? hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0