fredag.

sitter just nu med ansiktsmask i huet, och kollar ut på det helt underbara vädret (?!) . . mm, jajajaja! såå, vad ska jag göra idag då? gissa. a - träna! b - träna! c - träna! du som gissade på a, b eller c svarade rätt. congratu-fakking-lations! ska ta bussen cirkus 1600 och köra styrka en timme, sen 45min's spinning. efter det så ska jag hem och bada! ska ligga i så länge att jag ruttnar och dör! skoooooja. men ska iallafall ligga i ett bra tag. ska bli så skönt, mh! sen så kommer x hit. blir sent när han landar här, så blir nog lite film och så!

imorgon så ska jag och x ut och gå när vi vaknat. ska få han att köra ut oss till pålsjöskog så vi kan gå en lång runda där! hoppas på bra väder! sen på kvällen lutar det mot utgång med fia, emma och hennes pojkvän och hans kompisar. eller? det är den infon jag fått iallafall. thihi! mm, jaja! ska iallafall bli skoj. dock går jag ut N Y K T E R! varför? därför att träning går före allt sånt just nu. så är det! men blir kul ändå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0