today.

har haft en mysig dag på stan tillsammans med emma, och fia. dock var emma tvungen att åka och jobba runt 1345! fast innan hon drog gick vi i affärer, snackade om allt, och så! efter att emma hade åkte, gick jag och fia och käkade, tråkigt nog glömde dom bort oss och vi fick vänta på maten cirkus 35min. illa ): men, what to do? efter det begav vi oss till house of pain, fia skulle fixa en sak med en piercing, men han var inte där, tyvärr.. i samma stund bokade jag ny tid (look down) nu har jag nyss kommit hem. ska snart iväg på möte om helsingborgs festivalen och så. sen möta upp sofi, och sen åka vidare hem till mig, för film, och sovis. myys! (: imorgon hoppas jag på strandväder, men så blir det nog tyvärr inte. blir aldrig så när jag ha några timmar ledig. men håller iallafall tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0