sleepy'

alltså idag slog jag spiken i kistan, sov till 1230! helt sinnes. vet inte alls varför. sover aldrig så länge! steg upp och var såklart trött för att jag sovit för mycket inatt. not fun! satt mig i soffan med lite vindruvor och ett knäckebröd! satt där i någon timme, seg som man var. cirkus 1600 kom mami hem med mat : kycklingsallad. stor favvo! 1630 tog jag bussen till gymmet, bokade in mig och mina på spinningen 1800, sen la jag mig i solariumet i 30 goa. 1730 kom mina, och sen begav vi oss mer eller mindre ner till spinning salen. blev 45 goa, därefter tog vi bussen hem vid 1914. väl hemma blev det lite frukt, en dusch och nu sitter jag här! ska snart se om tvn har något roligt att erbjuda innan det blir sovning. imorgon är det jobb som gäller, 1100 - 1800! därefter blir det nog IKEA (?!) . . så trots att jag sov länge, och spenderade några timmar i soffan så har det ändå inte varit en bortkastad dag ju. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0