konstig dröm?

inatt drömde jag . . svin konstigt? jag drömde att jag åkte med mitt x (christoffer) och hans fam. till ett hockey läger, och att dom hade vars en påsa med hamburgare (?) efter det så gick vi in och åkte och då var skit många från min gamla klass där. jag typ halv låg ner och åkte och bromsade på alla. haha! efter det så skulle jag och min bror gå in i en källare och hämta choklad och då stängde dom in oss, så hittade vi två rum med massa kakor på bordet, som vi åt som fan av. sen tog vi bort dom gamla tallrikarna och spred ut det vi inte åt så det skulle se ut som att vi inte hade ätit något. (?!) sen öppnade dom för oss så kom en kille in och såg att vi hade ätit så han började skrika, och så sa jag bara "men vi kan anmäla dig!" sen så gick vi ut och så kom jag inte i omklädningsrum där mitt x satt, och mina gamla klasskompisar som gjorde ve sig inför en hockey match. helt plötsligt så var vi i mitt gamla hus, där jag, mitt andra x martin, josse, henne pojkvän var och spelade spel, så skrek jag på dom för jag blev sur så gick jag och tänkte att dom skulle bli oroliga för att jag gick ut mitt i natten, så gömde jag mig i olika buskar och bakom huset, så körde dom runt i en röd bil och helt plötsligt fick jag ett sms från martin "får jag se dom två sista matcherna hos josse?" så blev jag skit ledsen och sen slutade det med att jag körde bil i ramlösa rondellen . . 

jag bara undrar en sak : varför ? haha.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Fint att du drömmer om denna snyggingen :p

2011-01-31 @ 17:28:08
Postat av: amanda.

jag minns ingen snygging i min dröm . .

2011-01-31 @ 17:54:17
URL: http://catchmeifyoucan.webblogg.se/
Postat av: Christoffer

Ojdå tack för den :s

2011-02-01 @ 15:53:25
Postat av: amanda.

någon kan inte ta ett skämt, tydligen!

2011-02-01 @ 16:14:58
URL: http://catchmeifyoucan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0