fat burner.



druckit denna till mina pass, och den känns ska jag tala om. man känner en brännande
känsla, samt att man svettas som bara den. vilket är ett stort plus! ju mer man svettas
ju mer förbränner man! har köpt hem alla smaker. finns tranbär, citron och grönt te . .
dock har jag bara smakat tranbär, och den var god. ingen wow-grej men god. den sm-
akade mer eller  mindre  som  saft.  så ni  som  är taggade på sommaren 2011 och vill
förbränna lite extra fett, testa  fat burner! finns att köpa på t. ex life! dock är  det ingen
billig historia. en går loss på 40; och för att nå effekt måste du dricka hela direkt. alltså
du kan inte  dricka halva, och sen ta andra  halvan nästa gång du tränar. så blir ju 40;-
varje gång  du tränar. jag tycker det är värt det då jag kämpar mig mot sommaren nu!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Hej!



Haha jo, försöker få min drömfigur innan skolan börjar igen. I vilket fall, menar du 40 kr eller? Är SEEEG! :)



Köper man den i en online shop, eller i en butik? :) Isf vilken hemsida?



Kram!

2011-06-23 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0