dr. näsa . .

sitter i sängen och är helt slut, typ! haft spinning idag, 55min! körde hårt så blev duktigt svettig. underbart med andra ord! som jag sagt innan - jag är riktigt pepp på träning, bra kost & sommaren 2011. kommer bli en riktigt bra sommar. idag unnade jag mig 26min i solariumet också. skönt!

imorgon blir det dr. näsa, eller något? nej, men ska till en läkare imorgon och se om det finns något att göra åt min näsa (kan inte andas med den) vilket sux, tot! ska vara där 0945, så behöver inte gå upp så jätte tidigt. skönt! sen på kvällen går vi på spinningen igen. ♥

oh, justdet! hade mer eller mindre ont i magen hela mitt spinning pass idag, då jag skrattade inombords hela tiden! varför undrar ni? jo, för när jag och mina gick in i spinning salen, så sa mina något, så bara mer eller mindre så asgarvar en man rakt ut i vädret, och det var inte ens skoj! och både jag och mina kollade på honom och sen på varandra och jag såg på henne och hon såg på mig att nästintill att tårarna började rinna utav skratt. vi skrattade men i och med att jag jobbar så kan jag ju inte stå där och asgarva. haha! men under passet möttes jag utav minas blick och jag ville bara skratta men fick hålla det för mig själv och le istället. haha! så tråkigt, men så kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0