biggest loser.

kommit igång med det nya livet alldeles utmärkt. inget märkvärdigt eller så! knäckebröd, och frukt till frukost. mellanmål blir frukt, någon hunger control. sallad med kycklig till lunch etc etc . . ni vet, det vanliga - nyttiga! i måndags hade jag även spinning pass, hade ett helt nytt pass, och det gick super bra. hade även pass igår och alla kunderna var super nöjda. alla som gick ut från dörren efter passet slängde ur sig "skit bra pass! riktigt bra musik! man blev riktigt pepp!" så när jag gick ut ur spinning salen så kände jag mig riktigt nöjd. dels för jag var nöjd med mitt nya pass/ny musik, och sen att kunderna var riktigt nöjda! så blev duktigt glad! när sommaren är här kommer jag vara sveriges nya biggest loser! haha.

idag blir det lite home-spa! ansiktsmask, ny pressad jucie, ett varmt bad + film! sen en god kyckling sallad när mamma kommer hem cirkus 2030! sjukt sugen på det idag. min mage skriker mer eller mindre efter det! hoho.

imorgon blir det träning, + solning tillsammans med mina. blir träning uppe på gymmet! det var ett tag sen för mig då jag mer eller mindre har fastnat för spinninge (såklart?!) men det var fullbokat, och eftersom att jag inte är medlem på gymmet mer, utan istället personal där så går kunderna före mig, såklart! så det får blir egen träning på gymmet. lite kondition och sen styrka. det ska nog gå bra det med! :)

sen till helgen så ska jag antagligen träffa fia. vi ska kolla lite resor, och förmodligen bokar vi då också (?) weho! ska bli dö skoj alltså. sommaren är med andra ord bara ett stenkast härifrån. känner mig r e d a n pepp på vad sommaren har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0