behöver jag säga något?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk sitter o nästan dödar sig själv med allt man äter nu. Folk har glömt hur man älskar varandra, nu man gifter sig eller väljer kille/tjej efter utseende och status. Dagen då vi vet vad vi är ä'r dagen då alla dessa saker släpper. Vi måste leta efter den personen som har vår glöd i dem för att lyckas. Den som alltid förstår en. Personer glömmer vad de är o religionerna som håller tillbaks de är bara för mycket.. Religionerna skapar en klyfta genom folket o man glömmer bort vem man egentligen är. Men vem är jag som säger allt detta konstiga? Well jag har erkännt mig själv som en del av den humanska rasen, för mig existerar inte färgade, vita, svarta och annorlunda människor utan vi är alla en men annorlunda i vårat sätt o va. Dagen vi människor blir ett är dagen jag kan pusta ut. Men som Einstein sa "Det finns två saker här i universum som är oändligt, Människans ignorans och universum, en av de kommer ta slut"

Men vem bryr sig om vad jag skriver? Man lever ju faktiskt sitt liv, men tänk efter nu, jobbar vi för våran skull, eller någons annan? När ska den mörka o hemliga societis sluta existera? Iluminati, skulls and bones, Frimurare, bilden berger samhällena sluta o co Existera med oss? Förmodligen när folk får reda på vad de har gjort i så många år.. Tro inte att sverige är oskyldigt för du kommer snabbt se att dessa personer är den verkliga kraften som kontrollerar världen..

2011-01-09 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0