2011.

hade ett gott nytt år eller? ok, bra. det hade iallafall jag :) trevligt umgänge, rolig utgång och allt. så mycket lyckat blev det! ♥

idag är det 2011. känns inte speciellt konstigt? känns som vilken dag som helst. dock ska man bara vänja sig vid att skriva/säga 2011 istället 2010 .. hm. jaja! vaknade 1330 idag, oh! men kom hem 0600 ju, så kanske inte så konstigt? soffan, + sängen varit en god vän idag! även lingon veckan har gjort ett besök så jag tänker vara strandsatt hemma idag. men det är man väl värd dagen efter nyår? mm, menar väl det.

det nya året kommer bestå utav träning så det stänker om det! har köpt fat burner (den nya dricka som förbränner fett) samt att nu i år kommer jag köra två spinning pass i veckan! hur bra? svin bra. sen blir det jobb såklart, resa, och må gott. mycket kommer hända och jag hoppas det blir ett toppen år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0