träning.

nyss kommit ut ur duschen. luktar sommar och är len som en bebis! idag blev det lite styrka, dock såg misja hur sämst jag var så han tyckte mer eller mindre att jag skulle boka in en tid med honom så han kunde gå igenom masikerna med mig. så det tar som bäst, och rätt! jag höll med och gick ner och bokade in mig med honom imorgon 1400. det var trots allt . . 4år sen jag gick igenom maskinerna med en pt. så på tiden! efter det så höll jag i spinng pass, 55min blev det idag. skönt! har egentligen inte pass på onsdagar men hoppade in för sanna som är i thailand och gottar sig!

imorgon blir det att ta bussen till gymmet cirkus 1330 för att sen som sagt ha "genomgång" av maskinerna. jajajajajaja! efter det så ska jag hem, landa lite, äta, sen ta bussen till gymmet igen runt 1700, för att sedan gå på spinning pass 1800, sen därefter har jag lovat maria att hänga med på . . zumban, tror jag det var. så det blir mer eller mindre tre pass imorgon :)

nu är x här, så ska bita och slå honom lite. thihihihihihih.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja imorgon ska du få skaka rumpa ;P

2011-02-23 @ 20:29:15
URL: http://frankiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0