tot. grått . .

idag är det tot. grått ute. herregud! värre väder får man nog leta efter alltså. förstår att folk tar och reser iväg nu. hade inte haft något emot att ta några veckor i thailand eller något. ni som gillar detta vädret - räck upp en hand, nu! . . ingen? nej, jag tänkte det också! idag har jag och mamma varit iväg och handlat. maxi, gina topan och ähléns blev det idag. köpte massa gi-mat till mig. och just nu gör mamma gi kyckling soppa till mig. perfa! runt 1730 ska jag ta bussen till gymmet. ska ha pass 1830 idag, 45 goa blir det idag. ska bli super skönt! dock hatar jag att jag skall behöva sätta min fot ute igen i detta vädret. buhu! men men. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0