söndag.

jaha, då var det söndag igen?! shiet. tiden bara flyger iväg. helt sinnes! igår började dagen med väla/ikea. fick inte med mig något hem. inte en endast sak ): efter det blev det hem, datan lite sen dök mina upp vid 1900. tog bilen ner till maxi, och tillbaka hit. vi gick såklart direkt på att spela wii. mina var sjukt sugen! haha. alltid när vi var små så spelade vi as mycket. spec super mario bros, och donkey kong. vi var mästare på det! så vi spelade lite mario, och wii sports. super kul! efter det blev det film, skräckfilm, såklart! rädda var vi också, som vanligt. haha. när hon sen skulle hem vågade hon inte gå till bilen själv, så jag följde henne, men när vi sen kom till bilen så vågade jag inte gå tillbaka så hon fick köra mig in till dörren. haha! på den lilla biten in till dörren så skrämde vi upp varandra som fan. (det gör vi alltid) mina sa : tänk om där sitter en vit tant i ditt kök när du går in?! jag sa : tänk när du kollar i backspegeln, så sitter där någon i ditt baksäte?! mina sa : tänk om där hade varit någon i slutet av den vägen och bara sprungit emot oss! jag sa : vad hade du gjort om du hade sett en man i en rock bakom bilen ?! vi sa : tänk om någon bara hade kommit springande emot bilen nu?! . . haha, vi är helt väck i huet tillsammans. men roligt har vi! alltid när vi var små sa vi att vi såg ufon, och spöken. och hittade på en massa och skrämde upp oss själva och andra. haha! awe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0