sexy biatch!

same shiet today, vädret - grått och tråkigt. mh! har inte gjort något vettigt alls idag. sovit, gått upp, ätit frukost, satt mig vid tvn, och nu sitter jag i sängen. wiho! ska ta bussen runt 1640 till gymmet. skall träna 1730 - ska på spinningpass. kommer kännas konstigt att gå på någon annans pass. hoppas jag inte av ren vana tar med mig min cd och sätter mig där framme. haha, pinsamt! a-ja, så dum kan man väl inte vara? eller? . . efter det blir det raka vägen hem, i med lite soppa i magen, hoppa in i duschen och invänta x. vad tror ni att jag ska tvinga honom att göra när han kommer? precis! spela wii. haha! big nerd mandi.

imorgon blir det att träffa mina. vi ska ut och gå/cykla. hoppas på bättre väder. men det ska bli super skönt! efter det ska jag träna, spinning. blir med andra ord en massa träning denna vecka - toppen! blir lika mycket nästa vecka, då jag har för mig att mina sa att hon slutar ganska tidigt varje dag (?) då blir det spinning fyra ggr + ut och gå/cykla, kanske . . tre ggr. brrh, skönt till max!

till sommaren/slutet av maj, så kommer ni inte att känna igen mig. jag lovar! eller ni kommer inte känna igen min kropp. hih, så buuuusi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0