i wish upon a star . .

äntligen har jag fått en stjärnhimmel i hela mitt tak! oh, jesus så fint det är. tyvärr, så går det inte att fotta då det är gjort med självlysande färg. tack x! det blev helt underbart bra. jag älskar magiska saker, och en stjärnhimmel har alltid varit på min vill-ha-lista! önska verkligen att jag kunde visa er hur det blev, men enda sättet är om ni kommer hit och kolla. haha! så tyvärr, ni får tänka er hur det ser ut istället. super nöjd! färgen kommer från ebay och kostade 100kr för två burkar. en ljusblå och en lite grön/gul. tack igen x! sover som ett litet barn nu med sänghimmel, ljusslinga ovanför min säng och stjärnhimmel. älskar det! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej, skulle behöva hitta denna självlysande färg, httar inte på ebay. Vad heter den? Vore så tacksam för svar

mvh

josefin


2012-10-15 @ 13:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0