dear john . .

nyss kommit hem från jobb/spinningen. brrh, jag älskar att spinna. ♥ imorgon och på torsdag ska jag icke hålla i pass, utan jag ska gå på pass. det är skoj det också. känner att jag behöver minst fyra pass i veckan. mina två pass, och två andra - perfa! åt nyss mammas gi soppa/kyckling. super god! så ska äta den nu sålänge den räcker. snacka om att jag kommer vara trött på den sen? haha. men skall variera mellan soppa, omelett, sallader och så. så det blir hur fint som helst! ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag spela lite wii. haha! nerd mandi. hoho. efter det ska jag kolla på en film, dear john, som jag nyss ladade ner. hört gott om den så kände att jag var tvungen att se den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0