blåser . .

behöver jag ens säga: som det blåser!? haha. jag tror alla har märkt det. dock skiner solen lite lätt idag, så det är väl iallafall ett litet plus. thih! just nu sitter jag här, ska snart göra lite skinkrullar - hungri! efter det ska jag se batman som jag laddat ner. batman returns! yes, jag älskar såna filmer. batman, x-men, wolverine, spider man etc etc. big love! haha, vilken liten nörd jag är alltså. erkänner! hoho. efter det så blir det att slänga på sig träningkläderna, äta lite sallad och kyckling sen bär det av till jobb/spinningen. idag ska jag nog ta bussen lite tidigare. ska köra lite styrka innan mitt pass idag, hade jag tänkt :) efter pass blir det raka vägen hem. äta, duscha och film/tv! yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0